Igår kväll var jag oxå väldigt aktiv h...

Igår kväll var jag oxå väldigt aktiv haha, egna hästar, Linneas häst och så två hästar hos Marina. Kunde varit hemma halv elva, men kom istället hem kvart över elva, av den enkla anledningen att alla affärer på tjörn var stängda. Då var jag ju tvungen att åka till stenungsund haha^^ Idag har jag varit på körskolan och haft manöverkörning. Det gick ganska bra, jag körde inte ner så många koner och fixade nästan garagesvängen utan att sätta i foten, men jag och Hampus var fan bäst på att skjutsa XD Man var ju tvungen att ha både långärmat och handskar så det var jäkligt varmt. Jag slapp vänta på bussen i en halvtimma efteråt och sen gå från myggenäs, fick istället skjuts av Hampus mamma till häggvall:-) Jag pallar inte den här värmen så direkt när jag kommer hem ska jag åka ner och bada! Det ser nästan ut som om det kommer åska, vi hoppas på det;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0