Haha det är lite konstigt, men det verkar...

Haha det är lite konstigt, men det verkar som att jag sa att jag skulle ha bloggpaus bara gjorde att jag faktiskt blev sugen på att uppdatera, weird:o Nu cyklar jag ner till mjölkeviken för att bada, det är inte så fint väder längre menmen. Jag har en tendens att alltid slå i vristen med pedalen när jag leder cykeln, det gör jävligt ont vill jag lova! Har varit ute på en lång skrittpromenad med Linn, very awesome:D Tänkte på att sen i våras så har typ alla skadat sig, och inte typ stukat foten eller så, utan rigtigt jävla allvarligt och legat på sjukhus och sånt. Inte så trevligt, det får ni ta och sluta med tycker jag! Båten ligger ju i mjölkeviken, det är skönt att kunna hänga där ibland:-) När jag blir stor ska jag lätt ha en egen båt XD Typ en liten segelbåt eller något:-) Nu snart så ska jag åka på lite clearrounder med Jorieke, hon har ju tagit det lite lugnt ett tag. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0