Godmorgon:-) vad jag är trött asså... S...

Godmorgon:-) vad jag är trött asså... Så fort jag är klar i stallet blir det direkt hem och sova. Sällan är sängen så skön som tidigt på morgonen när man är så illa tvungen att gå upp. Funderar lite på varför jag gör det här egentligen? Det borde inte vara mitt jobb. Claras kanske, men definitivt inte mitt. Ändå gör jag det konstigt nog. Och sen idag ska städa och diska blä... Jag är en person som tycker det räcker ganska bra om det är fint i stallet. Som älskar att ha rent och snyggt omkring mig men ogärna städar själv. NÄR jag blir rik ska jag absolut ha städerska XD Hahaha;-) Funderar på om det blir ett åsiktsinlägg ikväll eller imorgon, det var ett tag sen. Aja vi hörs senare:-) Kram<3


Kommentarer
Postat av: lucke

hej på dig! vad händer idag? :)

2010-07-31 @ 06:53:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: sofia

tja det blir nog häng med någon kompis:)

2010-07-31 @ 12:21:46
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0