Första klassen. Gick. Åt. Helvete. Utvä...

Första klassen. Gick. Åt. Helvete. Utvägrad på andra hindret, vad det därför vi åkte så långt? Känns helt jävla onödigt. Mammas verision är förstås att jag red som en jävla sopa. Det är i och för sig sant, men det säger hon alltid. Jag vet jag gjorde i princip ingenting, men det känns inte bra. Det känns inte som samma häst som hoppade för björne i våras. Nu står hon emot från början av banan, men jättefint på framhoppningen. Fast det värsta är inte att det går dåligt, det värsta är hur mamma går runt och beter sig. Hon borde sitta på en öde ö, långt härifrån. Det känns jättekonstigt, men vad ska man göra med hästen? I höstas var vi hos veterinären 3 gånger innan de hittade något som kanske kunde vara något. Är det så man ska göra en gång om året? Jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: elsapelsaa

säger hon att du rider som en sopa ?

det är ju fan inte sant någonstans ! sofia det vet du , ta inte åt dig..

2010-07-15 @ 15:51:13
Postat av: sofia

haha öh vad fan tror du jag fått höra all the time since i was little? mm svårt att inte göra det ya know<3

2010-07-19 @ 20:37:40
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Ravnkaroline

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 10:28:32
URL: http://ravnkaroline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0