:)

Blev en mycket intressant dag på jobbet idag^^ Amanda fyllde år så jag hämtade henne innan jobbet med moppen så körde vi till Almö och köpte PUCKO. Sen på jobbet slogs vi med hönsen och packade skorpor och ägg. Till lunch åt vi Ben och Jerrys "Chocoate Fudge Brownie":D LÄskigt gott asså!!!<3 Efter jobbet köpte vi jordgubbar och drog ner på stranden för att steka lite, nu har hon oxå köpt stekarolja:)

Sen tänkte jag dra ner och bada någonstans men fastnade hemma och solade istället^^ Får bli massa bad imorn istället. Imorn är det körskola mellan 15 och 17, sen ska jag nog hoppa Totte och Bella på clearround på Tjörns Ridklubb:) Hoppas det är 18 eller 18.30 eller något för annars hinner jag inte:/ Men det blir mycket stek imorn, jag är ju ledig resten av dagen lix:D

Men nu ska jag dra till stallet och rida, Clara rider Romario, Jorieke tappade en sko igår så hon får gå lite dressyr på ängen och Shirley får gå lite dressyr och så klättring:)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0