Efter jobbet idag så blev det mycket jobb...

Efter jobbet idag så blev det mycket jobb i stallet. Putsa allt läder och tvätta hästar och packa bilen, plus allt det vanliga. Clara var mest med och ohjälpte mig, men vi tog en paus och cykla till rondellens Awesome pizzeria, för en Elinas special, med kebabkött, pommes och kebabsås XD Seriöst den pizzerian är grym. Imorn ska snälla jag gå upp klockan 6 för att göra iordning Claras hästar. Why am I doing this?? Jag är väl helt enkelt allt igenom god hrm hrm ;-) Aa så snäll minsann. Nu har jag ingen huvudvärk längre men fortfarande sömnsvårigheter... Alltid är det något^^ Just nu så ligger jag i sängen och lyssnar på musik, mys ändå:-) Jag har ju kommit på att Gyllene Tider borde ha 30års jubileum 2011, jag skulle i alla fall älska en turné :-o<3 Det finns inget bättre att lyssna på under vår och sommar...:D Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0