Det finns inte bara solskensjobb, det finn...

Det finns inte bara solskensjobb, det finns våta jobb också... Hahaha där var jag lite rolig;-) Har suttit lite mer än en timme ute i regnet och plockat äckliga små vinbär:/ Men nu är jag i alla fall inomhus, är i bageriet och packar skorpor XD Sen i eftermiddag blir det stallet, Clara ska tävla med två hästar imorn så jag har mycket att fixa. Plus att alla ska ridas. Undrar varför det är jag som gör iordning när Clara ska tävla egentligen? Hon är ju faktiskt 13år snart. Menmen inget att göra åt. Imorn ska jag nog träffa Henke, var jättelänge sen :O<3 Och ändå bor vi typ 3km från varann^^ Knasigt... Och på söndag ska nog jag och Moa till göteborg:D Och vad ska vi göra där då mohaha?XD Jaa det får ni allt se:-) Sen så finns det massor av människor jag skulle vilka träffa nununu! Ella, Linn, Madde, Jenny, Karro, Jonna... Listan kan göras hur lång som helst, ingen är bortglömd<3 Aweh, back to work... Kram<3


Kommentarer
Postat av: karolina

vill träffa dig med!! <3

2010-07-30 @ 13:46:02
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: sofia

åh vi måste ses snart asså:/<3

2010-07-31 @ 12:22:36
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0