Bloggen har fått vila lite, men nu är ja...

Bloggen har fått vila lite, men nu är jag tillbaka! Sommarlov ju haha XD Jag ska jobba imorn, tråkigt men behöver ju pengarna. Och det är inte särskilt tungt;) Men har nästan vant mig vid att ha sovmorgon, har inte gått upp före 10 på säkert en vecka :O Var på en clearround med Jorieke på Ale-Jennylund i tisdags, hade en rivning både på 90cm och 1m. Men hon gick väldigt mycket bättre på 1m, har äntligen börjat hoppa ordentligt. Men sporrarna gick sönder när jag skulle ta på mig dom så jag hade något problem att svänga henne. Hon var oxå vääldigt pigg! Menmen vi jobbar på. Det finns så många jag skulle vilja träffa nu, som det var länge sen med...:-/ Anyway people, hör av er så hittar vi på något:-) Har moppeångest, inte kört på två veckor och kommer inte få göra det förrän jag får körkort i höst:/ Såvida jag inte lär mig att tjuvkoppla förstås;-) Kram<3


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv; Jao, jag gillar grejerna oxå ;)

mascaran e aersome btw :D

Haha, ja me ^^ vi kanske kan vara shopalopic's tsm? :D :D :D :D :D :D <:3)~ (de va så råttan såg ut va? xd)

Hahahah, läääääätt att jag måste höra den :DDDD

2010-07-30 @ 11:39:17
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0