Bildbomb:D

Här kommer lite bilder från spridda tillfällen;)

När Elsa var hos mig och red:

 
Haha jag vet jag ser lurig ut och hon går lite under form
 

Ser märkligt nog ut som om jag har en kudde under tröjan, vilket jag naturligtvis inte har;)

Jorieke ser ganska fin ut där tycker jag:) och jag vet jag tittar ner...

HAHA Elsa posar järnet 8D



Den här är verkligen skön: Elsa softar och Jorieke ser livrädd ut xD

Sötisar<3<3




Lite olika på mig;)

9orna påväg till nösnäs för studiebesök:) (jag i röd jacka)

 

Cool bild från scandinaviumtävlingarna något år:D

Jag steker på Skanör under Falsterbotävlingarna 2008:)

Foto&Redigering: Lisa Heller

Kram<3



 


Kommentarer
Postat av: Elsa Strömstedt ! :D

Hahah jag posar allltiiid järnet ! :D

2010-07-10 @ 12:17:34
Postat av: Sofia

aa haha ;) du får ta och komma hit någon dag snart:)

2010-07-10 @ 16:53:33
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0