Är med båten på en liten ö utanför dy...

Är med båten på en liten ö utanför dyrön. Vädret är helt fantastiskt! Har badat lite grann och så. När det är så här vill man att tiden ska stå stilla. Det är nu det känns som om drömmar kan gå i uppfyllelse. Om du bara visste, vad skulle du göra då? Den här sommaren ska bli den bästa någonsin. Jag ska växa upp, men ändå vara samma. Jag ska bli den jag innerst inne är, och vill vara. Jag ska bli modig och stark, och jag ska lära mig att leva med de förutsättningar jag har. Men mest av allt ska jag njuta. Av sommaren, av livet, av friheten. Jag ska bli lycklig. Jag ska inte låta någonting stoppa mig. Det verkar nog som om jag har mycket att göra i sommar, men mest av allt handlar det om att stänga dörren bakom sig och det förflutna, samtidigt som man vågar öppna ett fönster, fälla ut vingarna och flyga. Jag vill, jag kan, jag vågar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0