Sportlov:P

Okej, nu är det en vecka sen jag blogga:O:O Dels beror det på att vi har sportlov, haha. och så är man helt slut när man kommer hem;) sen beror det också på att min morsa tror att jag pajat våran pc bara för att alla hennes favoriter tagits bort och startsidan bytts. Så jag får inte använa den mer och så har hon gjort sönder min dator:O fyfaan asså..... Så jagkommer väl ligga lite lågt ett tag framöver;) men nu sitter jag hemma hos linn(L) vi har varit nere på affären och fixat gott:D och så har vi kollat på "Baksmällan". Haha värsta bra ju! Vi ses, kramkram

Kommentarer
Postat av: ;D

vi är bbääst :) <3

2010-02-20 @ 23:40:10
Postat av: Lisa H

Det finns väl olika sätt att se saker på. Är riktigt jävla förbannad på dig.

2010-02-22 @ 01:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0