SKYLDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag känner mig SKYLDIG:( Jag har inte bloggat på 3 dagar och 8 timmar, jag har ätit godis idag, men såhär är det: Jag har inte orkat. I onsdags var allt bara jobbigt, igår skrev vi uppsats i svenska på nationella och sen var man helt död efteråt, och nu idag så är jag tillbaka:) Idag så fick jag skjuts till skolan av mamma, sen hade vi lite sovmorgon egentligen men jag var där ändå så jag och Hennie pluggade på fysikprovet. Hade svenska och diskuterade massa saker sen. Efter det så skulle vi haft matte men våran lärare fick åka till sjukhuset så, en massa människor drog hem till Freddie för att bland annat snagga bort Eriks dreads. Sen hade vi fysikprov med idiotläraren som vi slipper se något mer hehe. Sen så var det bara gympa kvar och då fick en del göra BIP-test medans vi andra hade spökboll. Resten av dagen har jag varit i stallet och grejat, och gick hem för någon timma sen. Jag längtar efter sommaren(L), det är verkligen så. Juni, juli, augusti- för vindarna är varma dååå. Juni, juli, augusti- ALLT känns mycket lätttare dååååååååå!!!!!!!!!!! Hoppas att tiden går fortare men troligtvis så ligger den jävla snön i MINST en månad till. Snö är väl kul i små mängder, men redan när jag var typ 3 år så hade jag min uppfattning om snö klar: JAG HATAR SNÖ:@ Äsch nu tycker jag vi rycker upp oss och lyssnar på somrig musik istället;) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0