meh!!!!!!!!!!!!

Hejhej:) idag så har jag varit i skolan:S orkar inte bry mig ens, bara  massa skit! Denna veckan har vi 2st nationella prov i svenska, matteläxa, spanskaläxa, fysikprov och samhälleläxa:O tänker dom ta död på oss elr? Hur mycket tror dom en liten människa pallar?Skulle behöva sitta och plugga som fan, men jag orkar verkligen inte!! På den aptråkiga syslöjdslektionen så prata jag med Nellie om att jag börjat blogga, och hon ska hjälpa mig med en egen fin design:D är så glad för det:) kom hem från stallet för en stund sen och sitter framför datorn istället för att plugga hehe:P men nu ska jag berätta något kul: när jag satt och åt så skulle min lilla katt tvunget sitta i mitt knä, och så råkade jag spilla saft på han;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0