Lördag då;)

Idag har jag haft sovmorgon:O helt otrolig faktiskt hehe. Det var nog senast någon gång i somras, jag sov till halv elva och sen dega jag runt och gick inte till stallet förräns vid halv ett!! Men det var jätteskönt att få sova ut lite. Just nu så dissar jag melodifestivalen genom att inte kolla haha:P Men vad vet jag, ni kanske tycker det är bra?? Fick nog av det förra veckan iaf, så jäkla dåligt!Istället ägnar jag mig åt min nya filosofi- om jag lyssnar på tillräckligt med bra sommarmusik så kommer det till slut att bli sommar:D min storasyster är inte lika smart som jag, hon tror att det blir vår om man tar på sig tunnare kläder:S Brrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger jag då hehe.               PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0