Sofia börjar bli en ansvarstagande ung dam.... O.o

Hehe satt uppe till ett inatt, inte så sent för att vara mig dock, men jag pluggade! Skrev klart redovsningen i naturkunskap, pluggade matte så att jag kom ikapp det jag ville och kollade igenom spanskan som jag har prov på imorn. Idag blir det fixa till lite på naturkunskapen, råplugga spanskan och läsa på lite inför debatten på samhället...pust! Varför måste dom sätta allting på sista dagen???? Skönt att vi vad jag vet inte har några läxor över jullovet...

Men det ska bli massa chill idag med, sånt får man inte glömma! Hehehe ska nog även pallra mig ut på stan och handla lite, får se om jag orkar :$

Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Jag måste plugga matte på lovet, matteprov fredan första veckan.. -.- Man kunde ha de förra fredan men ja va ju sjuk då.. Började idag men hann inte, va tvungen o gö igenom rep-bladet i skolan oxå för å dubbelkolla att ja kunde.. Dock faila ja, känner på mej de. Faan , fick ju alla rätt på NO-provet, vrf e matte så jobbigt?? Well.. Har nt pluggat.. Ska plugga sönder på lovet o sen ska jag göra hela provet i skolan o lyckas! Vill gå ur 9an med MVG på allt.. Dock kan ja skippa slöjd.. Ett g eller vg räcker där.. Idrott.. Vg räcker gott å väl :) <3

2010-12-20 @ 19:26:37
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

O måste plugga spanska oxå för o komma ikapp.. Månader, årstider, räkna till 100 (kan räkna till 20 nu..) -.-

2010-12-20 @ 19:27:04
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0