Okej, imorn ska jag skriva ett riktigt lån...

Okej, imorn ska jag skriva ett riktigt långt inlägg. Det kommer behövas... Men det är inte så lätt när man ändrar åsikt varje minut. Det kommer att innehålla tre olika åsikter, sofia som är galet förbannad för att hon är trött på att vara ledsen, sofia som är jävligt ledsen, och sofia som är så lycklig att inget kan ta ner henne på jorden igen. Sista skoldagen innan lovet imorn och det är inte ens några lektioner. Men i och för sig tycker jag inte om lov:s Nej men nu ska jag roa mig med att gråta, lyssna på deppig musik, sova så att jag orkar ta tag i morgondagen och fundera ut vad jag verkligen tror stämmer. Efter skolan och fika imorn blir det gymmet. Ska köra hårt, länge och verkligen avreagera mig på ett vettigt sätt... Peace out!


Kommentarer
Postat av: PIE

PEACE OUT SNOS <3

2010-12-21 @ 13:08:36
Postat av: sofia

i will pie <3

2010-12-21 @ 20:18:23
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0