Klockan är galet mycket och jag vet inte v...

Klockan är galet mycket och jag vet inte varför jag inte sover, har försökt i över tre timmar:s Alla bara ligger här och snarkar, jag är sjukt trött men KAN verkligen inte sova! Lyssnar på musik för att stänga ute andra ljud och funderar seriöst på att göra en adam och gå och lägga mig i köket:s Längtar så sjukt mycket efter att flytta! Att det är sista riktiga skoldagen innan lovet imorn gör inte saken bättre, jag har spanskaprov, naturkunskapsredovisning och debatt på samhället. Jag kan inte bara ligga kvar i sängen och strunta i det, även fast jag vill. Blir så frustrerad så att jag gråter, jävlar vad känslomässig jag har blivit. Förut var det bara att bita ihop och kämpa på, enda sättet att inte bli sårad var att låtsas att man inte har några känslor. Det är väl först nu jag inser hur djupa såren är, om man försöker sy igen så spricker de upp. Om jag någonsin blir hel så kommer det ta lång lång tid. Men tiden läker alla sår, right?


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Älskling, pröva att lägga en tjock filt över täcket, så det blir varmare, de funkar för mej. Skorpor me varm mjölk över funkar också.. :)

Älsk, jag är också sjukt känslomässig, börjar gråta & skrika för ingenting. Det hör till, tyvärr.... :'@

Dock skiter man fullständigt i det när det gör så ont på insidan och tårarna rinner på utsidan<3

2010-12-20 @ 19:23:28
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0