Gott nytt jul!

Ah så va  det jul igen. Visst mysigt, jag älskar julen men ändå inte, det är många sakr som bara har gjort den jobbig... Nu känns det bara //CARE. Anyway, jag kommer ha trevligt och jag hoppas att ni med har det :)

Idag vaknade jag vid kvart i två hehe.... MEn det var jävligt nice att sova ut, man måste ju passa på när det är lov! Va i alla fall uppe sent, mådde piss så tog en lång dusch i mörkret och bara spolade bort allting, fett nice!

Sen blev det bio med Kicki och Mira, vi såg Svinalängorna, den var riktigt riktigt bra, men väldigt hemskt. SEVÄRD!

Efter detta så var det middag hos Cara och Anton, jättemysigt!

Så blev det en ganska trevlig kväll i soffan med Sagan om Konungens återkomst :)

Nej nu ska jag sovaaaaaaaaaa :D

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Hihihihiii :D <3

Sv: Åååh vet nog vikken du menar :O Hihi då kan vi va coola på stan me lila & rosa keps (Y)

2010-12-24 @ 14:01:50
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Wiiiee :D :D<3

Uhm.. Efter nyår? Rätt fullt upp nästa vecka<3

2010-12-25 @ 11:01:55
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0