torka?? nä för det regnar ju hela tiden...

Jaaa så var vi där igen, bad update... Menmen jag ska bättra mig:) Igår och idag har jag jobbat^^ Sååå jäkla trött och skolan börjar om mindre än tre veckor:/ :"( Fyfaaaaaaan asså!! Jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Jag vill flytta utomlands...eller nåt? Vet inte asså. New York or L.A. is a dream<3

Nu vet vi att JUSTIN BIEBER kommer till Sverige snart, jag och Lisa www.scullcandyphoto.blogg.se ska ofc gå och se honom, hoppas verkligen han kommer till Göteborg, men annars åker vi fan till Stockholm:O

Sitter faktiskt och läser Elle :S Jag brukar inte vara så mycket för såna tidningar, men tror jag har blivit lite mer intresserad av mode än innan?:o Fast jag går min egen väg som vanligt, anyway...<3

I´ve never wanted anything this much before, and now I can´t get it, and it´s just CRAP...:/<3

Jag har hans mobilnummer. Till och med smsat han en gång. Men vad fan ska man säga? "Hej vad gör du?:)"

Trots att skolstarten inte är något jag ser fram emot, så kommer det säkert bli kul. I hope so. Men jag kommer sakna Häggvall så jävla mycket. Lärarna, eleverna, min klass, everything!
THINGS WILL NEVER BE THE SAME AGAIN
...

Jag ska fundera ut lite åsiktsinlägg, så kommer det bli ett i veckan ungefär:) Ska även fixa en bloggdesign, den kommer Lisa att göra:D alltså www.scullcandyphoto.blogg.se :D Hon och hennes syster ska komme hit nåpgon dag, hennes tvillingsyrra är bästis med min syrra så Lisa ville oxå följa med (och leka med mig), kulkul!

Amen duktig jag är, fick ihop ett inlägg:) När jag inte skriver är det för att jag inte har något att säga, eller inte vet vad jag ska säga....

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

va? när kommer bieber? :D

2010-08-05 @ 16:41:05
URL: http://oliiviaj.blogg.se/
Postat av: KAROLINA

va? när kommer bieber? :D

jag råka skriva den andra kommentaren, den va inte från olivia

2010-08-05 @ 16:41:54
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Allt bra ?

Kram

2010-08-08 @ 19:59:15
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: ...mmm... svara

svarade han då? =)

2010-08-09 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0