Tjaa:-) Är sjukt trött så ligger just n...

Tjaa:-) Är sjukt trött så ligger just nu i sängen och tar en eftermiddags tupplur. Välbehövligt! Det känns som om jag inte har haft något sommarlov alls, inte hunnit med något men ändå gjort massa saker hela tiden, och skolan börjar om mindre än tre veckor... Ångest kallas det. Är det mitt fel att jag vill flytta utomlands och bara chilla istället för att börja skolan och invänta hösten och vintern kanske? Nej precis. Snart blir det middag och sen hoppträning ikväll. Det är så många människor jag vill träffa nu så det är inte klokt... Och kommer aldrig hinna det på dom veckorna som är kvar. Crap. Aweh, nu ska jag sova lite och sedan möta omvärlden med ett gladare face;-) Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0