Självklart så blev jag tvungen att följ...

Självklart så blev jag tvungen att följa med på tävlingen:/ Sitter i grästorp vid ett industriområde och håller en bråkig häst som precis kletat ner hela mig och knockat mig i huvudet, fattar ni varför jag inte ville åka med eller? Snart ska Clara göra sin första start så vi lär bli kvar här hela dagen. Jag hatar hästtävlingar! Och tjejen som Linn hjälpte skulle tydligen bara hoppa första klassen så dom åkte hem typ när vi kom hit, surt. Det är så trevligt att kunna planera sitt liv. Okej asså jag är egentligen inte mycket för att planera, jag använder ingen almanacka utan försöker komma ihåg saker i huvudet och då är det lätt att glömma saker, men har man mycket att göra så måste man planera, annars går det inte ihop. Att tävlingen dessutom är nedgrävda hinder för småbarn gör inte saken bättre. Har jättetråk verkligen:( Kram<3


Kommentarer
Postat av: Clara

Fy vad elak du är!!! jag rider knappt, konstigt att jag inte hoppar högt! Dessutom, vad hoppar du själv?! tio cm högre, oooooh, va cool du är som hoppar tio cm högre!!!!!!!!

2010-08-08 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0