Okej jobb idag då... Som vanligt känns d...

Okej jobb idag då... Som vanligt känns det som om ett tåg har kört över mig när jag ska gå upp, undrar varför? Jag gick ju inte och la mig sent eller något. Ska försöka hinna med att äta lite frukost idag, blir ju mycket sällan så. Blir nog så att jag börjar halv tio idag. Hade tänkt börja vid 9 men så är det det vanliga med att väckarklockan ringer men man orkar inte gå upp, vaknar senare och kommer på att man inte kommer hinna äta frukost... Men det gör jag idag:-) Sen är man ju inte så taggad på att jobba med någon som iggar en... Men skit samma, jag bryr mig inte, hon får vara hur sur hon vill! This is my life and I live it the way I want to. Kram<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? =)

2010-08-16 @ 09:38:36
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0