När jag startade den här bloggen visste ...

När jag startade den här bloggen visste jag inte riktigt hur den skulle vara, vad jag ville ha ut av den. Jag vet inte ens varför jag startade den. Men jag vet att den är ett jättebra sätt för mig att sätta ord för mina tankar och känslor. Jag vet inte heller vilket fack man ska placera den i? Men det spelar faktiskt ingen roll. Jag vill skriva om vad som händer i mitt liv, saker som inte är så roliga, men jag vill också skriva om alla helt sjuka, galna och roliga saker jag och mina underbara vänner gör. Jag vill skriva om mina hästar, för rida är egentligen det roligaste jag vet. Jag har starka åsikter men är inte dummare än jag ändrar mig om jag har fel. Jag gör många dumma saker och blir lätt arg, men inser jag att jag gjort fel ber jag om ursäkt. På radion spelar de Queens "The show must go on", det är så jag lever nu, vad som än händer, keep smile the show must go on...


Kommentarer
Postat av: S C U L L C A N D Y P H O T O

Sv: Jopp, tihi vet :))

2010-08-17 @ 22:47:52
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0