Jag brukar smsa jätteaktivt. Flera gånge...

Jag brukar smsa jätteaktivt. Flera gånger om dagen till massa personer som jag faktiskt bryr mig om för att se vad dom har för sig och snacka lite. Bestämt mig för att inte smsa massa folk och se om någon hör av sig. Ett sätt att skilja riktiga vänner från falska? Okej jag fattar om man inte har pengar på mobilen eller är utomlands, men om man smsar mig då och då, men aldrig svarar vare sig på facebook eller via sms, vad är man för en vän då? En RIKTIG vän hör av sig då och då, kollar hur du mår, frågar vad du gör, undrar om du har gjort något speciellt, om du vill ses, vad som helst. Och är man ingen riktig vän, då är man ingen vän. Tänkvärt eller? Jag trodde att jag visste vart jag hade er, but it seems like everything we had is gone. Now Im looking for real freinds, for better and for worse.


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Jag är en riktig vän till dig, i vått o torrt.

Du betyder jättemke för mig, haha, vi kommer överbelasta telia så många sms vi skickar dagligen :DD <3 (Och nattligen)

Hihi, men du betyder supermke, love u Sofia<3

2010-08-06 @ 18:34:11
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0