Jag är så otroligt jävla trött på mit...

Jag är så otroligt jävla trött på mitt liv. Jag vill inte behöva klaga men vad gör man? Jag är inget problembarn. Det finns saker man inte gör, saker som inte är okej, och jag har tröttnat på dem. Vem vet vad som händer bakom grannens gardin? Vem bryr sig? Vart tar man vägen när man inte har någonstans att gå? Tårarna tar aldrig slut, och även fast jag lovar mig själv att det inte ska vara såhär så händer det. Gång på gång. Ibland tänker jag att det vore bäst om jag bara försvann. Jag skulle lätt ha klarat av det inga problem. Men jag vill inte. Jag vill inte att allt det här ska få förstöra mitt liv mer än det redan har gjort. Det är väl dags att ta saken i egna händer antar jag. För om ingen annan är beredd att kämpa för dig måste du kämpa för dig själv. Jag har bestämt mig för att jag ska skriva en bok. Vad den ska handla om? Ja det får ni se.


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Jag lovar att jag kommer köpa och läsa din bok! :)

2010-08-23 @ 14:06:37
Postat av: Annika

Här finns massor som bryr sig.. Det vet du.

2010-08-25 @ 08:51:48
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Jag ska oxå köpa & läsa din bok!!

2010-09-25 @ 13:19:45
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Erlendseline

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:17:33
URL: http://erlendseline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0