Igår kväll kollade jag på nästan hela ...

Igår kväll kollade jag på nästan hela "Bröllopsfotografen". Jag sprang fram och tillbaka till stallet för att kvällsfodra:) Det är säkert 5km och jag gjorde de det i torsdags kväll med. Känner mig duktig hahaha;) När jag kom hem igen och hade diskat så satte jag mig framför TVn igen, kollade en väldigt bra tv-serie om musik på 70-talet som heter "the Seventies". Denna kvällen handlade det om Rolling Stones, förra gången jag kollade på det handlade det om Jimi Hendrix, Alice Cooper, John Lennon och svensk proggmusik. Det var väldigt intressant faktiskt:) Nu har jag sovmorgon, men jag kan aldrig sova när jag väl får, så ligger mest och degar. Idag blir det nog mest ta det lugnt, rida dressyr på Romario, skritta ut Shirley, fixa i stallet och så kanske springa lite ikväll:-D Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0