Idag är det precis två veckor kvar till ...

Idag är det precis två veckor kvar till skolan börjar. Gött säger en del, hela två veckor kvar av sommarlovet att njuta! För andra börjar nedräkningen... Jag vet inte riktigt själv vart jag står just nu, jag vill inte börja skolan, jag vill fortsätta på min gamla skola och leva livet där liksom. Men ändå, hur fel kan det bli? Massa nya människor, underbara gamla människor och en ny skola- det kommer bli så awesome alltså:-) De flesta goa människor kommer man fortsätta träffa, men en del flyttar och börjar i andra skolor och det är lite ledsamt:-/ Men life goes on, man måste försöka leva i nuet för man lever bara en gång... Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0