Har precis varit fodrat hästarna, var duk...

Har precis varit fodrat hästarna, var duktig och sprang dit, sen gick jag på hemvägen och sjöng Erik Grönwalls underbara Higher gång på gång. Seriöst jag har varit helt kär i den låten sen första gången jag hörde den. Helt awesome asså<3 Hm så är det ju ganska inspirerande miljö att gå runt i månskenet mitt i natten och det är stjärnklart. Känslan går inte riktigt att beskriva men jag gillar den skarpt. Nu ikväll blev det mest tv och så god mat hemma:-D Kollade såklart på mina favoritprogram: 2 1/2 män och How I met your mother;) Sjukt bra asså! Skola imorn då, det känns bra. Haha konstigt asså. Idag klippte jag förresten gräset i bikini, frågor på det? Eftersom det ändå var sol och jag var tvungen att klippa gräset så kunde jag ju lika gärna bli lite brun också XD Här förenar vi nytta med nöje asså. Våran gräsklippare är typ antik och dessutom sönder så man måste skruva isär motorn efter varje gång man stannat för att kunna starta igen. Men inga problem, det fixar jag lätt;) Riktiga tjejer luktar bensin eller något i den stilen?XD Aja time to sleep<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0