Har egentligen inte gjort så mycket idag....

Har egentligen inte gjort så mycket idag. Mest bråkat med familjen och dragit omkring och inte fått något gjort. Fan vad jag känner mig hopplös. Vad är det man säger, som en groda utan ben? Skolan börjar ju på måndag så imorn får det bli en terapidag, ska göra allt ordentligt, försöka hinna med att bada i havet, ska ha spa-kväll och ta hand om mig själv, försöka sova ordentligt och sedan vakna utvilad inför uppgiften som väntar... Börja gymnasiet shit asså. Särskilt nu som jag är ett jävla vrak på ganska många sätt. Önskar egentligen att jag hade tagit ett år ledigt innan gymnasiet. Ska nog skriva ett inlägg om musiken som har betytt något i sommar:-) Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0