Hade planerat massa kul saker med Lisa fö...

Hade planerat massa kul saker med Lisa för imorgon, men nu får jag reda på att jag antagligen kommer bli tvungen att åka på tävling med Clara istället. Är så trött på att vara hästskötare åt henne! Men det blir nog nice ändå för Linn skulle dit och hjälpa en tjej, men ändå:( Men jag hade ju bestämt och då är det inte kul att säga nej tyvärr jag kan inte ha något liv... Skit oxå. Men ska försöka åka till liseberg snart:-) Dels med bästaste Moa, dels med Anna och Lisa och Clara:-) Och 15 augusti kommer rix fm festival till göteborg så det tänkte jag gå på med någon kompis:-) Även NRJ in the park 27e augusti:-)


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Tycker också det är jättesynd :((

Men det e ju inte heeeelt säkert att det inte funkar imorrn, för din mamma skulle ju leta efter nån annan? :D <33

2010-08-06 @ 18:35:34
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-07 @ 13:22:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0