Gött häng idag med världens bästa och ...

Gött häng idag med världens bästa och sötaste tjej Hennie:-) Vi var bland annat nere vid båten och badade, klättrade runt på mjörn och så cyklade och gick vi himla mycket. Var hemma hos henne en stund sen och åt kall pizza och blåbärspaj:D I och med att vi inte träffats på typ hela sommaren så tjattrade vi som små apor kan jag tänka mig... XD Anledningen till att vi cyklade runt på Tjörn är ganska failad... Hennie hade ingen bensin till sin moppe, själv hade jag massa bensin men får ju tyvärr inte köra min moppe:-/ Men men, cykla är bra motion har jag hört, och är det något jag behöver så är det motion... Latare människa får man ju leva efter haha ;-) Nej seriöst jag ska bättra mig, lite nyttigare mat och lite mer motion borde faktiskt inte vara något stort problem, eller?


Kommentarer
Postat av: S C U L L C A N D Y P H O T O

Jag e läääätt latare än dig, du är ju nt ett dugg lat :D

Visst, alla blir lite slappare under sommaren, men det hör ju till!! :))

Blääh, cyklar nt längre.. Men har kommit på att jag ska njuta av den sista veckan på lovet istf att hetsträna (Vilket jag egentligen VERKLIGEN vill.. Urch, magen & låren måste bort, Bort, BORT!!)

Menmen, blir ju 3 km cykling varje dag sen vare sej jag vill eller inte (till & från skolbussen) o har tänkt att jag ska sticka ut en sväng med cykeln efter att jag ätit & gjort ev. läxor :p



Längre in på hösten , när det blir mörkt fortare, får jag.. plåga mig själv i styrketräningsmaskinen hemma, och.. Jogga xD

2010-08-16 @ 19:40:23
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0