Ganska mycket att göra idag, sitter på b...

Ganska mycket att göra idag, sitter på bussen ut till skärhamn nu, ska rida där:-) Sen ska jag bara hem och byta om och sen ta bussen in till stenungsund och äntligen gå sista teorin på moppekursen! Ska se om jag även kan boka in körlektionerna, för fick reda på av pappa igår att körkortstillståndet är godkänt och att jag kommer ha det inom några dagar:D Har väntat ganska länge på det... Inte så kul att ha en moppe man inte får köra faktiskt. Så kanske jag ska försöka hinna med att ta kort för körkortet och id, och gå till banken och fixa id och bankkort, men vi får se vad som hinns med. Ska ju såklart rida dom egna ponnisarna idag^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga, jag är så nyfiken, svarade killen på dina sms? Eller har du smsat honom, om inte tycker jag du ska göra det (:

2010-08-19 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0