Det var en som undrade om killen med stort...

Det var en som undrade om killen med stort K svarade på mina sms. Ja det gjorde han. Fick hans nummer av en kompis, smsade och fick svar. Men det kändes inte så bra, så jag tänkte att jag bara struntar i det. Har hört att han är upptagen nu dessutom. Vi kan liksom stå bredvid varandra och prata med gemensamma kompisar utan att säga hej. Tycker fortfarande han är jättesnygg och rolig och jag mår illa när jag ser han, men det är nog enklast att lägga det där bakom sig. För så vill jag inte må igen. Har spanat in en snygging på den nya skolan så vi får se;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att han är upptagen, men fattar vem det är nu ;) Men det är la lika bra att glömma honom, bäst så, annars kommer du bara bli mer sårad och känna dig mer oduglig..det händer alla.

2010-08-29 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0