Asså jag ska verkligen bli bättre på at...

Asså jag ska verkligen bli bättre på att uppdatera bloggen, för det är roligt att blogga:) Imorn blir det ännu en Björneträning:-D Det finns inget som gör mig mer sugen att satsa på ridningen som efter en sån här träning. När jag har ridit klart känner jag mig väldigt duktig. Får mycket positiv respons, men det är inte bara att få mycket beröm som lockar, han löser problemen på ett väldigt enkelt sätt. Det är helt enkelt VÄRT;) Musik igen, lyssnar mycket på två är Robyns skivor, Robyn och Dont stop the music. Det finns välkända och mindre kända låtar som är otroligt bra, t ex Handle me, Don't stop the music, Who's that girl, Be mine, Crash and burn girl, Still Your girl, Bum like you och Eclipse:) Sen är Erik Grönwalls coverskiva grym. Jag följer inte Idol men fy sjutton vad bra han är:o Han låter nästan precis som de som sjunger låtarna i vanliga fall! Så skolan, klassen är bra, nu är vi tio tjejer:-D De flesta är lagom udda och roliga. Fast inte alls så samma sätt som samhällesteterna, de är något mer extrema haha XD Men vi esteter är lite i en klass för sig asså;) Inte riktigt som alla andra men asså det gillar vi haha. Jag är jag på väg till stallet, går för en gångs skull. Och tack gud för mobilblogg! Så enkelt och så smidigt:o Ska fixa så jag kan mmsa med. Snart bär det iväg till andra dagens hoppträning och jag är väldigt pepp. Men först ska jag rida lilla söta Romario och droga Jorieke så hon kanske klarar av att stå inne själv några timmar. Det är komplicerat asså... Vi hörs senare, kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0