Ännu en dag i skolan avklarad:) Börjar k...

Ännu en dag i skolan avklarad:) Börjar kännas som att det faktiskt är på nösnäs och med dom här människorna man hör hemma. Trots detta saknar jag min klass och skola och lärare och kompisar sjukt mycket! Men jag har väl egentligen lärt mig att livet måste gå vidare, och det är jag glad för. Först och främst var jag ju så jävla duktig imorse som gick upp när jag egentligen behöver sticka hemifrån. Så glömde jag mina skolböcker och han inte äta frukost. Så just därför måste jag gå hem nu, gött mos! Nä men med lite musik så går det;) Som tur var behövde jag nästan inte böckerna idag. Slappa lektioner och sjukt kul på bilden, det trodde ni inte va?:o Sa jag förresten att jag klippte gräset i bikini igår? Det gjorde jag i alla fall, nytta med nöje och så bättra på sommarens färger lite. Jag skulle dö om jag inte blev brun, tur då att man ärvt mamma schyssta pigment:) Nu blir det rida och sköta hästar och sen ska jag springa ikväll. Inget plugg jippi:-D Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0