Träning:-) känner att det är dags att t...

Träning:-) känner att det är dags att ta tag i det här nu. Det är hög tid att försöka komma i form inför sommaren. Känner att sedan jag slutade åka konståkning i 7an har jag inte tränat ordentligt. Det måste verkligen bli ett slut på det nu. Och jag ska göra det ordentligt den här gången... Jag ska sluta äta godis(utom vid mycket speciella tillfällen) eftersom mitt sockerberoende håller på att göra mig galen, jag ska springa minst 3-4 gånger i veckan, yoga lite varje kväll (dels för att jag verkligen behöver varva ner och slappna av och dels för att det är övningar som stärker kroppen), styrketräna varje kväll (benmuskler, armmuskler och magmuskler) och dansa dansa dansa:-) jag ska äta lagom mycket i skolan och hemma, äta åtminstone en frukt på eftermiddagen när jag är i stallet, äta nyttigt och sprida ut målen över dagen. Det här ska gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0