Morgon:-) Har helt sjukt ont ...

Morgon:-) Har helt sjukt ont i halsen, pappa bara men drick lite te. Jag vill inte ha te jag vill ha halstabletter! Åker i alla fall bil till tjörn nu, pappa är till skillnad från oss stackars skolbarn ledig på valborg... Så han skulle ut och fixa med båten. Älskar mina nya skor, fejkconverse i och för sig men dom ser ju fan likadana ut som riktiga converse förutom märket^^ Det är så Jävla dumt att få ont i halsen nu, jag hade det i flera månader runt jullovet, och när jag sjöng på julavslutningen var rösten sådär lagom sexigt raspig, lät väl inte direkt som jag brukar göra, men det var coolt ändå. Men nu vill jag inte raspa med rösten, jag vill ha min egen röst! På lunchkonserten ska jag nog sjunga I dont believe you (pink), och då får det gärna låta någorlunda normalt^^ Även om allt som är konstigt och fult är fräckt enligt jonas och lennie, dom är lite störda men jätteduktiga;) pusskram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0