Inaktiv:P

Hejhej, känner att bloggen har varit ganska inaktiv men det är mycket med skolan och så nu, alla jävla nationella prov och massa uppsatser och arbeten som ska skrivas. Skulle ut och springa när jag kom hem nyss men palla inte för det var kallt och massa dårar på fotbollsplanen och så vet man ju inte om det plötsligt kan börja hagla^^ När jag hade varit i paddocken och hoppat med Shirley förut och red hem så haglade det, och när jag gick från bussen till Marina så snöa det:S helt cp juh!!! Shirley var i vilket fall astaggat och hoppade grymt bra, behövs lite mera styrketräning innan hon är helt igång och klar att tävla ordentligt igen:) Jorieke ska till Skara imorn så hoppas att jag kan börja sätta igång henne sen<3 Lisa ska hjälpa mig med det. Var ju hos Marina och red Totte idag med, han var pigg och busig och flög i luften i början men sen coola han ner sig lite och gick riktigt fint:D red i typ en kvart ute i paddocken med och han brukar få rådamp där ute men skötte sig exemplariskt idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0