Hola todos!:-) nu sitter jag på bussen ti...

Hola todos!:-) nu sitter jag på bussen till göteborg, nu när det äntligen är fint väder igen... Men jag har solglasögon på mig och lyssnar på a drop in the ocean- ron pope<3 känner att jag är så tyst när jag är med dom och han, jag har lika roligt men jag säger inte så mycket. Det är konstigt för jag brukar egentligen vara den som pratar i munnen på folk. Men när jag är med dom känns det kanske som att jag inte riktigt vet vart jag har dom, trots att dom är jättesnälla och schysta mot mig. Jag är väl rädd att säga fel saker helt enkelt, trots att jag i vanliga fall brukar prata först och tänka sen^^ måste sluta vara så blyg faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0