Hm lite efter läggdags för stackarna som...

Hm lite efter läggdags för stackarna som har skola imorn? Haha:-p pappa tyckte typ att jag skulle lägga mig vid halv elva, då var jag ju bara tvungen att skriva en timma till, sen duschade jag och så:-) så nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik<3 men har i alla fall sovmorgon till 9 imorn, så lite kan jag ju sova hehe^^ kom att tänka på en låttext av patrik isaksson, jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kvävs<3 vet att allas våran håkan hellström har en låt som heter typ jag hatar att jag älskar dig och jag hatar mig för att jag älskar dig ;-) orden känns så verkliga, det kan verkligen vara så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0