Hejhej:-) sitter i bilen fr...

Hejhej:-) sitter i bilen från tjörn, är på väg till göteborg:-) det är äckligt väder och regnar, så jag är glad att jag inte åkte till bleket och grillade. Jag är också glad att jag inte är på almön och festar haha. Känner mig lite trött och har fortfarande ont i halsen så det blir väl bara slappa ikväll^^ var i musiksalen en hel timme förut och övade inför lunchkonserten på tisdag:D just det min laddare till mobilen gick sönder förut, jag vill ha en ny mobil!! Har inte så mycket laddning kvar och då kan man inte smsa:-( puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Det regnade bara lite gran i början, men jag, Rasmus och Sinom grillade endå! Lite regn stoppar inte oss. Men en presening kom till bra användning! ;)

2010-05-01 @ 12:39:29
Postat av: LISAAAAAAAAA

Om du ska köpa ny mobbe , ett tips:

Sony Ericsson W715 , 8 gb minneskort följer med (MUSIIIK :DD)

O .. den e bäst ^^

2010-05-01 @ 12:48:10
Postat av: Sofia

Haha forsberg erkänn ni satt med en presenning på huvudet och grillade XDXD vilka är rasmus och simon?:P tyckte du prata om joel och jonte^^

2010-05-01 @ 20:22:56
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lisa, aa men det är den som kostar fyra tusen typ va?:P skulle vilja ha så mycket minne, känner att min mp3 på 2gb börjar bli liten^^

2010-05-01 @ 20:24:15
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Vi hade satt fast presenningen mellan missionskyrkan och ett berg bredvid och där under stog vi och grillade! :D

Nee, Joel föjde inte med och Jonte han var inne på mötet. Så var jag också mest med Rasmus denna kvällen! xP

Rasmus är en kompis nere i Bleket och Simon är en bekant, Joels kusin! ;)

2010-05-04 @ 22:12:47
Postat av: Sofia

HAHAHA XD mongobarn;D

2010-05-04 @ 22:15:36
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Tageoliwia

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-31 @ 21:37:15
URL: http://tageoliwia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0