Hejhej:-) nu sitter jag på bussen till tj...

Hejhej:-) nu sitter jag på bussen till tjörn och lyssnar på britney spears:-) det är egentligen så jäkla bra musik att dansa till. Men sånt kan man tyvärr inte göra på bussen. Hade lite ont i halsen igår och när jag vaknade idag så hade jag asont i halsen och kunde typ inte prata och hade verkligen ingen lust att gå upp ur sängen... Men det gjorde jag ändå och drack lite alldeles för varmt och äckligt te:/ på bussen jag åker sitter också båda spanskalärarna och den där jobbiga bibliotekarien som alla stör sig på eftersom hon aldrig hittar någonting och alltid gnäller om att få se lånekortet fastän ingen har med det eftersom man bara behöver säga sitt personnummer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0