Alkohol, nej tack

Idag så är det påskafton, den dag på året som flets kör rattfylla. Tänk er för! Kommer ihåg när vi disluterade olika påståenden på svenskan för någr veckor sen tex om det var okej att dricka alkohol. Jag tycker inte att det är okej med alkohol, och det sa jag också. Eller jo, det kan väl vara okej att dricka lite cider eller ett glas vin, men det är inte okej att bli full. Det var några som sa, jo men om det är fest, då måste man ju, dricka? Nej sa jag man kan ha roligt utan alkohol. Men inte lika roligt, sa de. Jag tror inte någon som sett mig vara hög på hallonsoda och fått värsta sockerchocken skulle hålla med om att man inte kan ha lika kul utan som med alkohol;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

telefonjack, nej tack!

2010-04-03 @ 23:55:05
Postat av: Sofia Heller

typ

2010-04-06 @ 20:04:07
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0