Åh jag har verkligen blivit kär, inte ba...

Åh jag har verkligen blivit kär, inte bara i en viss person utan också i en låt.... Dear Mr President- Pink<3 tänkte på det här med kärlek, det är konstigt. Jag kan bli kär i såna som jag bara sett på avstånd och inte känner mer än ytligt. Det är knäppt men så är det. Den jag känner för nu känner jag väl ganska bra, men det är ingen man träffar på helger och sånt. Hur lär man känna en person bättre utan att verka påträngande och konstig? Hur säger man att man verkligen tycker om en person när man är rädd för att svaret blir nej? Jag vet mycket väl att det är löjligt men jag drömmer dagdrömmar och sen gråter jag när jag inser att det antagligen inte kommer bli så. Jag funderar på att meddela mig genom en sång, det enda sätt jag kan nå fram till människor på rätt sätt. Ska jag skriva en själv eller göra en cover? På vilken låt i så fall?


Kommentarer
Postat av: Anonym

pink e bra:D

2010-04-30 @ 15:58:19
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Sofia

pink är grym;D älskar hennes röst, den kan både vara raspig och helt klar(L)

2010-04-30 @ 22:09:12
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Ta en dansband! Det är vacker musik för öronen! x)

2010-05-01 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0